www.fightlockdown.com

Go Back   FightLockdown.com MMA Forum > Effie
Reload this Page Conversation Between Effie and TeeReks

Conversation Between Effie and TeeReks
Showing Visitor Messages 101 to 110 of 306
  1. Effie
    10-11-2009 03:41 PM
    Effie
    This one always cheers me up

    [YOUTUBE]3LPBx6SFNzg[/YOUTUBE]

    I hate posts too bahaha!
  2. TeeReks
    10-10-2009 11:50 PM
    TeeReks
    Yo that lady shouldn't have been messing with my China-folk.

    We got that Kung Fu POWAH ya feel me?!
  3. Effie
    10-10-2009 10:28 PM
    Effie
    PRACTICE?! hahaha love it!!

    Have you seen this fight?! LMAO LMAO Don't mess with the big China mama!
    This is why Chinese people kinda scare me eheheh.

    [YOUTUBE]LxJkoLzwL3U[/YOUTUBE]
    read the subtitles on the actual youtube vid hahaha who is this old man?!


    YOO A STOOPEH!!!!!!
  4. TeeReks
    10-10-2009 07:24 PM
    TeeReks
    Hahaha, I remember that yea. Coincidentally, Iverson used to be my favorite player.

    "We talkin about practice man!" " We ain't even talkin about the game! We talkin about practice!"


    [YOUTUBE]bHJDRgVwcP8[/YOUTUBE]

    He says practice 22.5 times.

    What was he talkin about? Something about practice... and talkin about it.

    Which I found hysterical. Apparently so did he.


    [YOUTUBE]2IdoCLk3kCo[/YOUTUBE]



    Now, I command you to stop going on YouTube and sleep!
  5. Effie
    10-10-2009 07:12 PM
    Effie
    OMG Screw that chink! This one's great hahahaa

    Not a game, not a game, not a game... we talkin bout PRACTICE! hahaha

    [YOUTUBE]exOxUAntx8I[/YOUTUBE]

    we sittin here I suppose to be franchise player..
    we in here talkin bout PRACTICE! we sittin here...


    hahaha annnd I'm off..ttyl!!
  6. TeeReks
    10-10-2009 04:16 PM
    TeeReks
    Lol, I see what you did there!

    Sleep well loser.

    Good luck with that "asbestos FLAYGON".
  7. Effie
    10-10-2009 04:13 PM
    Effie
    Why didn't it asbestos FLAYGON youu tooooo, youuu tooooo???
    Dammit!

    Oh hey, I had like 2 hours sleep last night because I woke up with a bzzzzzzzing sound on my head. I think it was a frigging fly! I jumped outta my bed and never went back on, stupid phobia!

    I'm gonna try to nap now...............on the couch

    chau chau!
  8. TeeReks
    10-10-2009 04:04 PM
    TeeReks
    Drats! You saw through my ploy!

    Damn, still got that "asbestos FLAYGON" yea?
    Seek medical assistance immediately!

    Lest you end up like that poor child singing off key pop songs in a tank top!

    Such a horrid fate.
  9. Effie
    10-10-2009 03:55 PM
    Effie
    OMG OMG FOR REAL NOW?? HAHAHA Rugged facial features hehe
    Stop messing with me Tee!! haha Yeahh.. I'm gullible, sucks to be me

    Lol you're a dork too then! Silly silly you.

    "tuts my barreh!!! ...throw me on the bayyy"
    stupid song still in my head
  10. TeeReks
    10-10-2009 03:39 PM
    TeeReks
    Lol, I've done that as well. So silly us then yea?

    Ah Hahahaha, funny how you just admitted you're gullible outright.

    If that's the case then I AM Mauricio "Shogun" Rua! He whom you worship!

    Bow down before my awesome 205 fighting skills and rugged facial features!
Plazzman Designs
Dedicated to the memory of Matt Bishel (MJB23) 89-11'
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Ad Management by RedTyger
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
Fightlockdown.com 2009-2012Ad Management plugin by RedTyger

All times are GMT -4. The time now is 02:30 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBCredits v1.4 Copyright ©2007 - 2008, PixelFX Studios
Fightlockdown.com 2009-2012Ad Management plugin by RedTyger